Tinklaraštis

Blog Category
  • Balandžio 7d. – Pasaulinė sveikatos diena.

    Šią dieną norime atkreipti dėmesį Jūsų dėmesį į polsio ir ramybės laiką. Kokybiškas miegas stiprina Jūsų kūną ir protą, bei lengvina imuninės sistemos atsistatymą. Tinkamas poilsis padeda organizmui kovoti su virusais, kenksmingomis bakterijomis ir mikroorganizmais. Miego specialistai rekomenduoja per perą miegui skirti nuo 7 iki 9 valandų.

    Skaityti daugiau...

  • Šlapimo nelaikymas

    Šlapimo nelaikymas – nevalingas, nekontroliuojamas šlapimo ištekėjimas, atsirandantis dėl šlapimo pūslės kontrolės praradimo. Žmogaus šlapimo pūslėje vidutiniškai telpa apie 500 ml šlapimo.

    Skaityti daugiau...

  • Kokį pleistrą išsirinkti esant nedideliems paviršiniams sužeidimams?

    Susižeidus yra labai svarbu pasirinkti tinkamus pleistrus.  „DermaPlast“ pleistrų  asortimentas yra labai platus: dviejų ir penkių dydžių atsparių vandeniui pleistrų rinkiniai, pleistrai jautriai odai, pleistrai vaikams, tekstiliniai pleistrai, pleistrai atsparūs vandeniui ir specialūs šiuolaikiški hidrokoloidiniai pleistrai pūslėms ir nuospaudo

    Skaityti daugiau...

  • Dabar diabetą galima kontroliuoti dar išmaniau

    Sparčiai tobulėjančių moderniųjų technologijų laikais žmonės, siekdami palengvinti kasdienį gyvenimą, vis dažniau naudoja įvairius išmaniuosius įrenginius – ne išimtis ir CD sergantys pacientai. CD – liga, reikalaujanti nuolatinės atidžios gyvenimo būdo kontrolės, gliukozės koncentracijos pokyčių kraujyje stebėjimo ir tikslaus vaistų vartojimo.

    Skaityti daugiau...

  • Kodėl brandaus amžiaus žmonių odai reikalinga ypatinga priežiūra esant šlapimo nelaikymui?

    Garbaus amžiaus žmonių odos struktūra itin skiriasi nuo jaunos odos, nes daugiau negeba tinkamai funkcionuoti ir regeneruotis. Oda tampa plonesnė ir žymiai lėčiau atsinaujina. Jos rūgštinės apsaugos sluoksnis tampa daug jautresnis bet kokiems dirgikliams, kadangi sulėtėja sebumo (riebaus skysčio) gamyba. Nedideli įpjovimai ir nubrozdinimai gyja

    Skaityti daugiau...

  • Kas turėtų būti kelioninėje vaistinėlėje?

    „Kaip smagu keliauti po pasaulį, kai draugų veiduose šviečia saulė...“ Žinoma, jeigu jie pasiėmę tinkamai sukomplektuotą kelioninę vaistinėlę! Kokių universalių priemonių joje turi būti visada ir ką reikia įsidėti, ruošiantis į slidinėjimo kurortą arba prie jūros?

    Skaityti daugiau...

  • 5 svarbiausi veiksniai, padedantys reguliuoti kraujospūdį

    Sakoma, kad padidėjęs arterinis kraujo spaudimas nėra itin jaučiamas, tačiau gali suduoti netikėtą smūgį sveikatai, o žemas arterinis kraujo spaudimas, priešingai, vargina, nors nėra toks pavojingas. Todėl net jauniems ir sveikiems žmonėms reikėtų pasitikrinti arterinį kraujo spaudimą bent du kartus per metus. Esant aukš

    Skaityti daugiau...

  • Egzaminų metas: 3 patarimai, kaip pagerinti atmintį!

    Daugeliui pavasaris reiškia intensyvų egzaminų laikotarpį, kai reikia įsiminti tiek daug faktų, kad kartais atrodo, jog tai neįmanoma.

    Skaityti daugiau...

  • Ko reikia nagams?

    Nagai kaip atversta knyga – jeigu jie kuo nors nepatenkinti arba jiems ko nors trūksta, jie ne tyli, o aiškiai išreiškia savo nepasitenkinimą. „Apotheka Vaistinė“ atstovai surinko svarbiausią informaciją apie tai, ko reikia silpniems ir trapiems nagams.

    Skaityti daugiau...

  • Ar kada nors valėtės dantis išties švariai?

    Apie tai, kaip svarbu valytis dantis, kalbama kiekviename žingsnyje. Jau darželyje vaikai mokomi, kaip tai daryti teisingai ir kaip dažnai, pasakojama, kam apskritai to reikia. Tačiau visavertei burnos ertmės higienai kruopštaus dantų valymo pakanka ne visada.

    Skaityti daugiau...

  • Ką daryti, jei prastai miegate naktį?

    Geriausiai miego vertę supranta žmonės, kurie dėl kokių nors priežasčių negali išsimiegoti. Nesvarbu, ar to neleidžia padaryti maži vaikai, darbo grafiko ypatumai, koks nors miego sutrikimas, ar lėtinė nemiga.

    Skaityti daugiau...

  • 5 įdomūs faktai apie cholesterolį

    Padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje – vienas pagrindinių širdies ir kraujagyslių ligų rizikos veiksnių. Tai rodo, pavyzdžiui, galimą miokardo infarkto ar insulto riziką. Tačiau kas gi yra tas cholesterolis ir ką dar apie jį reikia žinoti?

    Skaityti daugiau...

  • Kas gali sukelti lėtinį nuovargį, nervingumą ir miego sutrikimus?

    Jei vargina kojų mėšlungis, lėtinis nuovargis, žmogus dažnai yra dirglus ir kenčia nuo miego sutrikimų, šių negalavimų priežastis gali būti magnio trūkumas.

    Skaityti daugiau...

  • Kaip neužsikrėsti infekcinėmis ligomis?

    Suaktyvėjus viršutinių kvėpavimo takų, virškinimo virusams ir gripui, tikriausiai kiekvienam kyla klausimas, kaip viso to išvengti užsikrėtimo.

    Skaityti daugiau...

  • Kaip atpažinti bei išvengti gripo ir kaip elgtis susirgus?

    Gripas dažnai prasideda netikėtai: prakaitavimu ir šaltkrėčiu, raumenų ir galūnių skausmais, galvos skausmu, kosuliu ir dažniausiai aukšta temperatūra.

    Skaityti daugiau...