Balandžio 7d. – Pasaulinė sveikatos diena.

Balandžio 7d. – Pasaulinė sveikatos diena.

Šią dieną norime atkreipti dėmesį Jūsų dėmesį į polsio ir ramybės laiką. Kokybiškas miegas stiprina Jūsų kūną ir protą, bei lengvina imuninės sistemos atsistatymą. Tinkamas poilsis padeda organizmui kovoti su virusais, kenksmingomis bakterijomis ir mikroorganizmais. Miego specialistai rekomenduoja per perą miegui skirti nuo 7 iki 9 valandų.

Turintiems miego sutrikimų rekomenduojame atkreipti dėmesį į prepatatus savyje turinčius medžiagas kaip ašvaganda, radhiola ar magnį - kurie raminamai veikia nervų sistemą, mažina raumenų įtampą.

Ką galite padaryti patys, kad pagerintumėte savo miego kokybę?

  • Rekomenduojama nebesinaudoti įvairiais ekranais likus bent dviems valandoms iki miego laiko.
  • Fizinė veikla yra būtina gerai Jūsų savijautai, tačiau rekomenduojame mankštintis bent 3 valandos iki miego.
  • Virškinimas yra lėtas procesas, o tyrimai rodo, kad žmonės einantys miegoti pilnu skrandžiu dažniau susiduria su miego pertraukomis, o jų miego kokybė prastėja.
  • Vėdinkite patalpą kurioje miegate, o geriausia kambario temperatūra miego metu - apie 16-20 laipsnių.